Partnerségre lép a Playtomic és a Babolat a jobb játékélményért

Stratégiai szövetséggel pecsételte meg a padel iránti elkötelezettségét a sportág két ikonikus szereplője. A pályafoglaló rendszert üzemeltető és játékostársak megtalálását megkönnyítő Playtomic és az ütős sportokban úttörő Babolat márka a napokban jelentette be, hogy a jövőben közösen dolgoznak a padel fanatikusok játékélményének fokozásáért, a pályákon és azon túl. A két vállalat partnersége ígéretük szerint világszerte segíti majd a padel közösségek szorosabb összekapcsolódását.

Az együttműködést egy szórakoztató kampányvideóval jelentették be a közösségi média felületeiken:

A szinergiák kiaknázása a játék szolgálatában
A megállapodással a Babolat a Playtomic hivatalos technikai szponzora lesz, és a francia márka évszázados szakértelme ötvöződik a Playtomic a digitális térben működő erejével. A két vállalat közös fejlesztésbe fog a padel felszerelések, ütők és a felhasználói élmény tekintetében is, hogy minden játékos még magasabb szinten élhesse meg a padel iránti szenvedélyét.

Magával ragadó élmények minden alkalomra
A két márka bejelentésében sokkal többet ígér, mint a logóik találkozását: az exkluzív aktivitások interaktív tartalmak, magával ragadó márkaélmények és szórakoztató funkciók képében jelennek meg a Playtomic alkalmazásban, egy minden korábbinál élőbb és a kapcsolódást segítő, valódi padel ökoszisztéma létrejöttének elősegítéséért.

A márkaaktivitásokra olyan fő piacokon kerül sor, mint Spanyolország, Olaszország, Franciaország, az Egyesült Királyság, az Egyesült Államok és Németország, de „a hatás globális lesz – a világ legjobb klubjaiban zajló fizikai eseményeken keresztül elevenedik meg, és digitálisan is terjed, hogy minden játékos mindenhol részese lehessen az élménynek.”

Az idei évre tervezett események között szerepelnek un. Leveling Session alkalmak, ahol a játékosok egy teljes napot padelezéssel töltve új emberek ismerhetnek meg, szórakozáshatnak, a játékszintjüket professzionális edzőkkel ismertethetik el, valamint a legújabb Babolat ütőmodelleket tesztelhetik.

Ezen kívül a partnerség keretében elindul egy új Globális Digitális Liga (Global Digital League), egy olyan innovatív versenyforma, amely a világ bármely pontján, bármely szinten játszó játékos számára nyitott. A résztvevők bárhol, bármikor és bárkivel játszhatnak majd, pontokat gyűjtve, hogy feljebb lépjenek a globális ranglistán, és díjakért, köztük prémium sportfelszerelésekért és exkluzív élményekért versenyezzenek.

Jose-Luis Sainz, a Babolat padel részlegének vezetője elmondta: „Erőink egyesítése a Playtomic-kal a tökéletes egyensúly felé visz bennünket. A hagyomány, az innováció és egy közösség találkozik a padel jövőjének építése érdekében.”

Antonio Robert, a Playtomic vezérigazgatója hozzátette: „Nem csupán a játékszabályokat változtatjuk meg, hanem teljesen újradefiniáljuk a márkák, a klubok és a játékosok közötti interakciókat is. A Babolattal együttműködésben valami nagyot építünk.”

A cél az építkezés a padel jövőjéért
A padel globális robbanásának időszakában épp a legjobbkor indulhat ez az együttműködés, amely megmutatja, hogyan egyesülhet a sport, a technológia és a szenvedély annak érdekében, hogy egy nagyobb értéket nyújtson a közösségnek, lendületet adjon a kluboknak, és összekösse a játékosokat világszerte.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük